Share this product


A full sized single bed in a classic white finish offers a timeless design to any girl's bedroom. A solid pine bed with the option to add under bed drawers for extra storage or a trundle bed for sleepovers. Home Assembly now available with extended Stompa 5 year Warranty.

Included in the Price

* Single Bed Frame in White

* Wooden Slats




Product Information

* Single bed frame with ready assembled headboard and footboard

* Wooden Slats

* Self Assembly

* This bed requires a mattress, size 90 x 190cm

* Stompa Standard 2 year product guarantee (frames and wood furniture). This is extended to 5 years if home assembly is taken.

* Optional Underbed drawers 

* Optional Trundle Drawer on castors with foam mattress (Trundle drawer size H243xW786xL1840mm. Foam mattress H135xW750xL1760mm)

* Stompa products are made from a combination of high quality, solid pine and mdf with a white lacquered finish. Solid pine is a natural product that contains knots which may darken over time due to the resin and exposure to direct/indirect sunlight. This is not a manufacturing fault but a natural characteristic of wood.



  • Length: 1984mm
  • Width: 984mm
  • Height: 850mm

Footboard H690mm


This product is designed for self assembly. Full instructions are provided and no special tools are required.

Home Assembly available with extended Stompa 5 year Warranty.


* Delivery estimate 10 - 15 working days (subject to postcode)

* Delivery & Home assembly estimate 15 - 20 working days (subject to postcode) with extended 5 year warranty

* Your furniture will be delivered by a 2 man delivery team to a room of your choice.  Pre-booked delivery date with 1 hour pre-call.

Delivery to Mainland UK only

Stompa CK White Single Bed

Product code: CKWSB

12 reviews from

RRP Price £248.75 - 20% OFF

Now £199.00

+ £60.00
+ £120.00
+ £99.00

Add a Mattress/Protector

Ensure a great night’s sleep with these high quality mattresses designed and made in the UK.

+ £99.00

+ £150.00

+ £199.00

+ £129.00

Customer Reviews

Read all reviews on


Service rating : the customer service there was very good and the goods arrived. They were damaged but replacements were sent out immediately. The only problem I have had is that the delivery company KEEP calling to try and deliver extra parts! I have tried again and again to tell them I have everything I need but they are still calling me. Finally I have had to get RTG involved and comfirm I have everything as it is boarderline harrassment.... Although I could have just kept everything and had spares I dont think that is right!
Product : really good and easy to put together. it was expensive but lets see how long it lasts....
Service rating : Good
Product : Small chip on bit of wood, but not enough to send back
Despite some confusion regarding delivery (external delivery company) room to grow dealt with the issue promptly and I was pleased with the result.
Service rating : Delivered the incorrect replacement headboard, twice. Poor customer service. All calls went through to an answer phone. Emailed requests/instructions were ignored. Dreadful service. Will not use again.
Product : Original bed had a flaw in the headboard, but rest of bed has been fine. Nice product shame about the terrible service!

RTG’s reply:

Thank you for alerting us to this. We work hard to offer a supportive and friendly service, and I’m sorry that we didn’t meet your expectations. We value your feedback and will pass this on to the team.
Service rating : Easy ordering, really good that delivery drivers got in touch to discuss how they could deliver to us as soon as possible, very flexible with fitting in around when I was available.
Product : Lovely bed, so solid and it just feels very well made and good quality.
Service rating : Service was excellent
Product : My grand son found it very comfortable
Totally disappointed by amateurish delivery service as one bed part out of three delivered was the wrong colour. It took another two weeks of phone calls and emails with the courier to receive the complete order. Replacement part could not be delivered by the same driver collecting the wrong part. So it took a month to receive the whole order as they failed to deliver replacement on the arranged day.

RTG’s reply:

Thank you for your comments. We are very sorry for the inconvenience you have experienced. Unfortunately there was a picking issue at the warehouse and we apologise for the time you had to wait for a replacement. We were liaising with Stompa to rectify the issue at the time and we acknowledge the exchange should have been quicker and we are taking steps to ensure this doesn't happen in the future. We appreciate your valuable feedback.
The delivery service was awful

RTG’s reply:

Thank you for your comments. We’re sorry to hear that you were not satisfied with the delivery of your products and we hope you will give us another chance in the future.
Service rating :Ordered and delivered in 6 days, with a phone call from the delivery company to arrange beforehand, even though it was estimated 15-20 days, brilliant service.
Product : Gorgeous solid bed, easy to put together by one person Little girl loves her new big girls bed :)

RTG’s reply:

Service rating :We love to receive reviews like this so thank you very much for taking the time to share your experience with RTG. Please do tell your family and friends about us and we hope you come back and see us again in the future. Best Wishes, RTG.
Product : Thank you for your review. It is wonderful to hear that your daughter loves her new Stompa CK White Single Bed. Thanks again. Best Wishes, RTG.
Service rating : The bed we bought was great when it eventually arrived. However we had huge problems with delivery, and the delivery company used by Room to Grow were difficult to contact. First attempt to deliver had wrong boxes. Second attempt failed to show at all. Third attempt brought the bed, but not the mattress we ordered - this time an error by Room to Grow, not the delivery company. Room to Grow staff were polite in trying to remedy this, but were unable to offer any flexibility in the rearranged delivery - meaning a fourth day spent waiting in for a delivery. You'd think after all these problems, they would then have the courtesy to check we'd actually received everything OK, but we had no further contact. I wouldn't buy from this website again.
Product : Excellent, good quality bed, and perfect for our five-year-old daughter.

RTG’s reply:

Service rating : Thank you for leaving your comments for RTG. We are very sorry for the inconvenience you have experienced and we do acknowledge on this occasion that there were some issues which we have taken up with the manufacturer. Your feedback is valuable to us and we are always looking at ways in which we can improve our services.  Best Wishes, RTG.

Product : Thank you for leaving a review for your new Stompa CK White Single Bed.  It is wonderful to hear that you rate this product so highly.  Best Wishes, RTG.
Service rating : Website easy to use. Customer service we great at sorting my order. Unfortunately the courier forgot about us and delivery was over a week later than expected.
Product : Excellent sturdy bed with trundle which will last for many years to come. It looks fantastic too.

RTG’s reply:

Service rating : Thank you for leaving a review for RTG. Your comments are valuable to us and it is great to hear that you had a good user experience on our website and you have rated our customer services highly.  Unfortunately, stock delays and delivery issues are out of our control, so we are sorry for any inconvenience caused, however, please be assured we have passed your comments on to Stompa.  Best Wishes, RTG.

Product : We are delighted to receive your comments and hear that you have rated your new Stompa CK White Bunk Bed so highly. We're sure you'll continue to enjoy this furniture for years to come.  Best Wishes, RTG.

RTG’s reply:

Thank you for giving your Stompa CK White Single Bed a 5-star rating.  Best Wishes, RTG.

Shop by Brand

OBaby Radius by Stompa RTG Life Gami B-bag Stompa Next Generation - Rondo RTG Play Parisot Flexa MadPax Stompa UNO S Snuggle Sac Mode Ollie & Leila Thuka Hit Thuka Trendy Stompa Next Generation - Casa Stompa Uno Stompa Classic Kids Kids Avenue RTG Solitaire Julian Bowen Izziwotnot Babyface Hippychick Fantasy Fields Tidy Books

Get the latest offers & news direct